  • Data: 2017-09-08 17:21:39
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 września 2017 12:40:59 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >To mógł pełnomocnika ustanowić.

    Mogl, ale gdzie mial go zglosic ?

    >Wyjechać masz prawo i na 10lat ale o swoje interesy warto dbać i sa
    >na to sposoby.

    Moje ? To komornikowi sie cos ubzduralo i cudze auto zabral, a teraz
    to moja wina ?

    >Nieodbieranie korespondencji, nieotwieranie drzwi, unikanie np
    >komornika to raczej nienajlepsze sposoby ale każdy robi jak tam
    >uważa.

    Tylko zauwaz, ze wystarczy na godzine wyjsc z domu, komornik wpadnie,
    zabierze auto sasiada, odjedzie ... no wlasnie, i co z protokolem
    zrobi ?

    >Ano nie napisały
    >Ja tam do tej pory pewności nie mam że ten ciągnik nie należał do
    >dłużnika.
    >Może i był dłużnika ale dłużnik cwany, nie dał udowodnić że jego i że
    >nie włada. Ale tego się raczej nie dowiemy

    Ciagnik ma swoj DR, oczywiscie moze byc nieaktualny, tym niemniej
    podstawa to jest.

    Poza tym akurat napisano, ze rolnik go nabyl z dotacja z ARiMR, a wiec
    nie mial prawa sprzedac pod grozba zwrotu dotacji, wiec tu akurat
    wydaje sie, ze dowiesc sie da bardzo dobrze.

    >Podobnie jak z dłużnikiem mojej mamy- biedny chłop nic nie wszystko
    >do konkubiny należny;) I komornik może go...;)
    >Trochę już na tym świecie żyję i sporo takich cwaniaczków widuję(a i
    >kilku znam osobiście) co to swoich zobowiązań regulować nie lubią a
    >nie najgorzej im się żyje na tym świecie.

    No i widzisz - punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    Jak ci samochod zabiora na konto tego dluznika, to inaczej bedziesz
    pisal, czego ci szczerze zycze :-P

    J.