  • Data: 2017-09-08 17:06:28
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Kris"
    >To w tym złego że po 30 latach pewnie już kwitka nie masz ze
    >opłaciłeś parking w 1987 a tu nakaz zapłaty że niby nie zapłaciłeś w
    >listopadzie 1987. 100zł i odsetki za 10lat
    >---
    >No właśnie, czas przedawnienia powinien być proporcjonalny do
    >wartości roszczenia

    Akurat jesli chodzi o parkingi czy fotoradary ... widzicie jakis
    powod, zeby urzad zwlekal dluzej niz dwa tygodnie z wyslaniem wezwania
    ?
    Wiec jesli nie zdazyl wyslac, to powinno sie przedawnic :-)

    Ok, parkingi u mnie inaczej - chodza kontrolerzy, spisuja,
    fotografuja, wsadzaja za wycieraczke informacje o "naliczeniu oplaty",
    tam jest termin 2 tygodni, jak kierowca wplaci to sprawa zalatwiona,
    jak nie wplaci, to trzeba mu wezwanie wyslac ... no i tu termin 4-6
    tygodni od parkowania wdaje sie rozsadny.

    J.