  • Data: 2017-09-07 11:47:40
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 września 2017 11:18:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > To jest dobrowolna wyplata komornika, postraszonego solidnie
    > telewizją.
    > Ktory sam uznal, ze ciagnik byl warty 80 tys.

    Masz coś na poparcie powyzszego

    > Gdyby jednak doszlo do sprawy w sadzie ... to jaka byla wartosc ?

    Pewnie by jakiś rzeczoznawca ustalił.

    > Pod warunkiem, ze sad slusznosc zarzutu poprze.
    > Bo sprawe w sadzie zawsze mozna wytoczyc, ale jak sad uzna, ze
    > przeciez wszystko bylo zgodnie z przepisami i komornik nic tu nie jest
    > winny

    Jak sad ostatecznie stwierdzi że niewinny a tylko media sprawę rozdmuchały.

    ... to chyba nie o to Shrekowi chodzilo.

    A to niech już Shrek doprecyzuje
    Wg mnie jak komornik błąd popełni to stratę powinien wyrównać
    Jak popełnił przestępstwo to winien być ukarany.
    Co do zadośćuczynienia to jak wszędzie- poszkodowany udowodni jakie poniósł straty to
    sprawca winien je wyrównać.
    A tak na marginesie Lepper mi się przypomniał jak swego czasu drogi blokował i
    transportowcy wykuliczali jakie to oni milionowe straty ponoszą. Lepper się wtedy
    zapytał czy te milionowe obroty(jak blokad nie było) to są w pity wpisane. Bo skoro
    każdy dzień blokady to 100tys strat to znaczy że taki przedsiębiorca 100tys dziennie
    zarabia jak blokady nie ma więc w pitach winno być
    Ciekawym jestem jak pełnomocnik rolnika z Mławy te 200tys wyliczył- tym bardziej ze
    ponoć jakiś sponsor zaraz po egzekucji rolnikowi swój ciągnik użyczył i robić maił
    czym. I nie żebym te 200tys kwestionował tylko ciekawi mnie jak to uzasadnione. No i
    znając życie rolnik z tego ew 50tys dostanie a 150 pełnomocnik;)

    > Jakos sie nie moglem doczytac w mediach: sprzeciw do sadu przeciw
    > egzekucji zlozono ?
    > Sad zdazyl rozpatrzyc przed terminem przepisowej sprzedazy ?
    > I tam stwierdzil - wstrzymanie, zwrot, czy oddali sprzeciw z powodu
    > sprzedazy ciagnika ?

    Tam samo zajęcie pewnie było zgodne z prawem tylko później rolnik terminów nie
    dotrzymała a i komornik za szybko, niezgodnie z prawe sprzedał. Co do zajęcia samego
    to tam chyba było ok

    > A dalej ... w sytuacji z Mlawy, osoba trzecia, czyli wlasciciel
    > ciagnika, ma prawo cos do protokolu zglaszac ?
    > Czy wystarczy, ze dluznik nie jest obecny, i komornik ma
    > ciagnik/pojazd/inna rzecz bez zadnych zastrzezen ?
    > A sad oczywiscie mowi, ze wszystko zgodnie z przepisami ...

    A tu niech się Liwiusz wypowie jak być powinno
    Wg mnie winno być tak: dłużnik przy zajęciu mówi "to nie moje" wpisuje się to
    zastrzeżenie do papierów i ustala właściciela.