  • Data: 2017-09-07 13:07:09
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 września 2017 12:40:59 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale czyz moze byc lepsze ustalenie, niz wynik licytacji ? :-)

    Przy sprzedaży wymuszonej?
    Tu prawie zawsze żeby będą niższe bo np kupujący nie zna stanu technicznego auta,
    kolega Radek sugerował aby kluczyków dłużnik nie oddawał a to też cenę obniży itp.

    > Absolutnie nie wydaje mi sie ok, skoro ciagnik nie nalezal do
    > dluznika.

    Ale może dłużnik nim władał? Albo tak komornik podejrzewał że włada? Albo wierzyciel
    kazał zająć? Tego nie wiemy. Ale komornik nie wyleciał bo żłe zajął tylko później
    postępował niezgodnie z prawem.

    > Ale dluznika nie ma, bo np wyjechal.

    To mógł pełnomocnika ustanowić.
    Wyjechać masz prawo i na 10lat ale o swoje interesy warto dbać i sa na to sposoby.
    Nieodbieranie korespondencji, nieotwieranie drzwi, unikanie np komornika to raczej
    nienajlepsze sposoby ale każdy robi jak tam uważa.

    > Pismaki niestety nie napisaly, co tam w protokole stalo.

    Ano nie napisały
    Ja tam do tej pory pewności nie mam że ten ciągnik nie należał do dłużnika. Może i
    był dłużnika ale dłużnik cwany, nie dał udowodnić że jego i że nie włada. Ale tego
    się raczej nie dowiemy

    Podobnie jak z dłużnikiem mojej mamy- biedny chłop nic nie wszystko do konkubiny
    należny;) I komornik może go...;)
    Trochę już na tym świecie żyję i sporo takich cwaniaczków widuję(a i kilku znam
    osobiście) co to swoich zobowiązań regulować nie lubią a nie najgorzej im się żyje na
    tym świecie.