  • Data: 2017-09-07 12:00:24
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-07 o 10:34, Kris pisze:

    > Węz no sprawdź dokładnie.

    Już to sprawdziłem.

    > Ten z Mławy nie pracuje przecież

    Bo sam zrezygnował.
    Ten który przegrał w Sądzie Najwyższym pracuje co zgrabnie pomijasz
    i usiłujesz puścić w niepamięć.

    > Znalazłeś dwa przypadki zajęcia aut w warsztacie to zakąłdam że z googla korzystać
    potrafisz poszukaj więc iine przypadki ze komornik odpowiedział za swoje
    błędy/bezprawną działalność

    No właśnie jakoś słabo mi idzie. Sadu po licytacji spornej rzeczy nie
    chcą się mieszać. Trzeba mec naprawdę niezłego prawnika i ponieść
    spore koszty aby się przez to przebić. Ne znam przypadku aby udało się
    to osobie prywatnej.

    > Po raz kolejny proszę o linka/cytat gdzie kłamałem
    > No chyba ze Ty kłamiesz że ja kłamamałem;)

    Po raz kolejny zapraszam do miejsca gdzie nakłamałeś.
    Było to w tym wątku wiec dla takiego mistrza wyszukiwania nie
    powinno to sprawiać problemu.