  • Data: 2017-09-07 11:57:22
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-09-07 o 10:42, ąćęłńóśźż pisze:

    >Bez przesady. Każdy mógł popełnić błąd.
    >Zawieszenie na jakiś czas, na tak długi, by komornicy byli
    >zmotywowani do rzetelnej pracy.

    >Natomiast ja bym zniósł termin reklamacji, skargi na działanie
    >komornika
    przy komornikach moze to by byc trudne - bo ile ma trzymac zabrane
    rzeczy ?
    Chyba, zeby oddzielic skarge od egzekucji - ale skarge to chyba i
    teraz mozna zlozyc pozno, byleby tylko sad nie zbyl "oddalona z powodu
    zakonczenia egzekucji".

    >(można to uogólnić na wszystkich urzędników). Nie ma przedawnienia,
    >przeterminowania skargi. Jak komornik popełnił błąd (kogoś
    >skrzywdził) 10 lat temu i nie poniósł za to odpowiedzialności - to
    >niby dlaczego teraz nie mógłby za to odpowiadać?

    Ale to tak samo, jak z osoba prywatna.
    Chcesz, zeby cie scigali, bo 30 lat temu nie zaplaciles za parkowanie
    ?
    Juz obecne 5 lat to przegiecie.

    Na zlozenie skargi pare miesiecy czy tam lat powinno wystarczyc, wtedy
    sie sprawa toczy.
    A w innych ... papiery po pewnym czasie do kosza, bo ile mozna je
    trzymac ?

    J.