    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.
    Date: Thu, 31 Aug 2017 12:43:58 +0200

    W dniu 31.08.2017 o 12:37, Liwiusz pisze:

    > O matko, ile razy trzeba powtarzać... Dajesz komuś rzecz, to ktoś przed
    > tobą za nią odpowiada. Jeśli nie masz do kogoś zaufania, to nie dajesz.

    Przeczytaj jeszcze raz na co odpowiadasz. Bo to nie była odpowiedź na
    pytanie. Ponadto wcale nie muszę dawać. Wystarczy jak u kogoś przed
    firmą zaparkuję fakturę zanieść, a jakiś komornik wpadnie bo innej
    faktury właściciel firmy nie zapłacił.

    > Przecież masz możliwość uchylenia samochodu spod egzekucji.

    No to jeszcze raz - prześlij mi proszę kluczyki do samochodu a jak się
    upomnisz, żebym ci oddał to uczynię to bez nadmiernej zwłoki, no chyba
    ze wcześniej znajdzie się kupiec.

    > Nie ma powodu, abyśmy się przejmowali twoimi życzeniami, skoro
    > egzekucję, jak widać, znasz głównie z prasy i teorii.

    No własnie jest i ten powód Sąd Najwyższy zauważył. Tylko ci się wyrok
    niepodoba.

    Shrek