    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik wysłał pismo pod zły adres
    Date: Tue, 5 Sep 2023 12:05:00 +0200

    Dnia Tue, 5 Sep 2023 00:38:44 +0200, PiotRek napisał(a):

    > Nie otwierać listu, nic nie odpisywać, skreślić nazwisko i adres
    > adresata (dokładnie zamazać kod pocztowy, bo na poczcie automat sortuje
    > po OCR i przesyłka może wrócić), narysować na kopercie strzałkę w
    > kierunku nadawcy, na stronie adresowej napisać "ZWROT", a na odwrocie
    > "adresat nieznany" albo "adresat nie mieszka pod tym adresem".

    Problem w tym, że ona już otwarła. No i panika, bo w liście jest, że
    policja może wtargnąć.

    Napisałem jej list do kancelarii z podaniem sygn. akt, że ona tam mieszka i
    jest zameldowana i że adresat listu ... nie zamieszkuje pod wskazanym
    adresem ani nie był tu nigdy zameldowany.

    Ma wysłać jako polecony ze zwrotką.

    Qrde, jakbym się cofnął w czasie o jakieś kilkanaście lat ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam