  • Data: 2023-09-05 12:31:58
    Temat: Re: Komornik wysłał pismo pod zły adres
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2023 o 12:05, Adam pisze:
    > Napisałem jej list do kancelarii z podaniem sygn. akt, że ona tam mieszka i
    > jest zameldowana i że adresat listu ... nie zamieszkuje pod wskazanym
    > adresem ani nie był tu nigdy zameldowany.

    Intrygujące jest, skąd komornik ten adres wziął. Bo rozumiał bym, jakby
    wysłał na jakiś zupełnie przypadkowy. Błędy się zdarzają. Ale skoro to
    adres na którym adresat jest znany, to można sądzić, że jednak z czegoś
    on wynika. Boję się, że komornik raczej zaufa swoim ustaleniom, niż
    jakiemuś listowi domownika, ze rzekomo adresat tam nie mieszka.
    --
    (~) Robert Tomasik