  • Data: 2023-09-05 12:57:59
    Temat: Re: Komornik wysłał pismo pod zły adres
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2023 o 12:42, A. Filip pisze:

    > A przejdziesz od razu do następnego kroku "I co z tego (że nie zaufa)?".
    > Dla mnie sprawa sprowadza się do zostawiania śladów na papierze pod
    > ocenę ewentualnych kolejnych kroki komornika przez inne organy.
    > Patrz zajęcie cudzego traktora na polu podlegającego egzekucji komorniczej.

    No właśnie na to zagrożenie zwracam uwagę. W wypadku cudzego traktora
    problemem było nie tyle samo zajęcie, co jego sprzedaż przed
    wyjaśnieniem, do kogo należy. Nie zakładajmy aż tak "czarnego"
    scenariusza, tym nie mniej nie chciał bym musieć udowadniać, że stojący
    w moim salonie telewizor jest mój tylko z tego powodu, że komornik wpadł
    z wizytą w związku z zadłużeniem jakiejś poniekąd obcej dla mnie osoby.
    Nawet, gdyby ostatecznie zakończyło się to moim powodzeniem.

    Stąd sugerowałbym bliższe zainteresowanie się przyczynami zaistniałego
    stanu rzeczy, zanim się jakaś inna nieprzewidziana rzecz tu "odwali".
    Komornik akurat może i nie jest przyjemny, ale przynajmniej to
    zagrożenie znamy. A może na przeszukanie wpaść Policja przykładowo. Z
    czegoś ten adres wynika i o ile rozumiem, że seniorka może nie wiedzieć,
    to już podejrzewam, że sam "chłopak wnuczki" najprawdopodobniej może się
    co najmniej domyślać.
    --
    (~) Robert Tomasik