eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Date: Wed, 18 Mar 2015 09:40:09 +0100
    <mea379$ki2$1@node2.news.atman.pl> <mea3ch$7kg$1@node1.news.atman.pl>
    <mea44d$lig$2@node2.news.atman.pl> <mea48p$lrc$1@node2.news.atman.pl>
    <550897b8$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mea5a0$9g0$2@node1.news.atman.pl>
    <55089a53$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mea5vc$9g0$5@node1.news.atman.pl>
    <55093253$0$24203$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nie dostrzegasz w tym idiotyzmu? I to oczywistego? A jak ja mam wykazać,
    > że nie mnie miał na myśli sąd pisząc Robert Tomasik?

    Odwróć pytanie - jak wierzyciel ma wykazać, że to ten RT?

    > A próbowałeś? Bo ja ćwierć wieku temu miałem taki krotki epizod
    > zajmowania się odzyskiwaniem długów i właśnie tak pisałem pozwy. Wiązano
    > to za dziwactwo, ale większość sędziów w Krakowie się do tego
    > przekonała, a w ostateczności kierując sprawę do komornika wysyłałem mu
    > tytuł wykonawczy wraz z pozwem, w którym były stosowne dane.

    Świetnie. Czyli jednak komornik opierał się tylko na tym, co napisałeś
    we wniosku, a nie na jakichś obiektywnych przesłankach (pozwów to ja
    mogę sobie wygenerować dowolną ilość na dowolne dane).

    Chyba nie chciałbyś aby komornik odmówił egzekucji, bo to, że sam
    oświadczasz kto jest dłużnikiem, to za mało, prawda?

    --
    Liwiusz