eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-14 13:59:42
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Myrdin m...@o...onet.pl ...

    > Problem hitlerowców został przez prawników rozwiązany - prawo może być
    > niesprawiedliwe, opierać się można tylko wtedy gdy to jest "niedająca
    > się znieść niesprawiedliwość" a za taką uznaje się np. usankcjonowane
    > przez prawo zabójstwo. Inna niesprawiedliwość nie uzasadnia
    > nieposłuszeństwa wobec prawa.

    Znów jakies prawnicze blubry a mówimy o prostej odpowiedzi: mozna kraść czy
    nie można...
    Zrozum - wypowiadam sie z punktu widzenia zwykłego obywatela, ktorego nie
    interesuja pierdoły dlaczego mozna go było okrasc.
    On chce zeby go nie okradano w majestacie prawa.
    I kazde tłumaczenie, ze okradanie mnie jest ok, bedzie miało w moich oczach
    wartosc mniejsza niz to co utylizujemy w Koziegłowach.

    Jestem w stanie zaakceptowac fakt, ze ktos napisał taka bzdurna ustawe.
    Ale zamiast tłumaczyc dlaczegotak jest i dziubac swoje prowizje - trzeba
    lobbowac błyskawiczna zmiane.
    Tylko tak wszelkiej masci prawnicy i komornicy maja szanse byc w oczach
    spoleczesntwa kims uczciwym.

    > Nie wyczytałem, pokazuję Ci jak wyglądają państwa w których masz
    > prymat poczucia sprawiedliwości nad prawem.

    Swietnie, bo juz sie obawiałem, ze napisałem coś czego nie chciałem...