  • Data: 2006-02-22 22:18:19
    Temat: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > A ja mniemam, że autor wątku nie jest świadom, że jego "pozwalanie
    > mieszkać" w prawie się kwalifikuje jako ustna umowa użyczenia.

    Przecież nie ma znaczenia czy autor wątku wie jak to się kwalifikuje
    (jak to się nazywa). Ważne jest jaką umowę zawarł, niezależnie czy
    wiedział że ta akurat umowa nazywa się użyczeniem. Zawarł umowę która
    swą treścią odpowiada umowie użyczenia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"