    From: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Date: Wed, 22 Feb 2006 21:45:51 +0100

    news:3582.0000021a.43fcca9e@newsgate.onet.pl...
    > Idac tokiem rozumowania. To chyba wyrzuce mojego brata na zbity ryj zeby
    > sobie
    > poszedl mieszkac w rury. Jesli tego nie zrobie nie to komornik wnioskujac
    > sobie
    > ze jesli mieszka z rodzina wiec sprzeta sa wspolne i sobie ostempluje
    > wszystko tak ?
    > Zapomnialem dodac ze braciszek jest bezrobotny

    A jak komornik się dowiedział gdzie braciszek mieszka, jeśli nie jest
    zameldowany? Nie to, że
    uważam, że obecne przepisy są dobre. Uważam, że to śmieszne, aby właściciel
    mieszkania musiał udawadniać, że zgromadzone w JEGO WŁASNYM mieszkaniu
    rzeczy są JEGO WŁASNOŚCIĄ.
    Ale inna sprawa, że masz braciszka kretyna. Bo jak u Ciebie mieszka, to
    nie musi się tym komornikowi chwalić.
    Najlepsze wyjście, to nie wpuszczać komornika twierdząc, że mieszkanie jest
    twoje, brat co prawda Cię często odwiedza ale tu nie mieszka. Natomiast Ty
    nie odpowiadasz za długi brata, więc komornik trafił pod zły adres.
    Ale teraz jeśli komornik ostęplował Ci telewizor i przyznaliście się, że
    brat tu mieszka to w sumie nie wiem jak z tego wybrnąć...