  • Data: 2006-02-22 21:22:11
    Temat: Re: Komornik chce moj telewizor :(
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dtijqd$ckd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak to jest jak ktoś kto nie ma pojęcia o prawie się wymądrza.
    > 841 §1 kpc i art. 843 kpc.

    Po czym wygra sprawę, komornik odda telewizor, po czym przyjdzie i
    zabierze żelazko.
    Sam fakt, że właściciel musi udawadniać, że przedmioty zgromadzone w jego
    mieszkaniu jest krzywdzący.

    Równie dobrze komornik mógłby zabrać radio z cudzego samochodu, którym
    akurt jedzie brat. Ciekawe jakie są unormowania w cywilizowanej Europie, bo
    w Polsce to już mnie nic nie zdziwi.