  • Data: 2007-02-23 09:07:13
    Temat: Re: Komendant główny polecił policji rozpracowywać ekologów?
    Od: Andrzej <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):
    > akurat patrzac na dzialania niektorych "ekologow" to nie mam nic
    > przeciwko :)
    > oczywscie zdaje sobie sprawe z tego jaki to ma cel, ale tez zdaje sobie
    > sprawe z tego co na celu maja niektore dzialania niby ekologow

    "Nie zgadzam się z Tobą, ale umrę za Twoje prawo do swobody wypowiedzi"
    /rzekomo Wolter

    btw, nie podobasz mi się i Twoje posty, wypytam sąsiadów i znajomych,
    poszukam haków... a potem konferencja wzorem z Walentynek. hę? :>

    Podstawowe prawa obywatelskie (w ogóle żadne prawa) nie istnieją po to,
    by podważać je w stosunku do wybranych (przeciwników). Nie masz też nic
    przeciwko zbieraniu haków przeciw członkom KE, Prezydentowi RP
    Kaczyńskiemu i np. RPO Kochanowskiemu? Toż to kurestwo służb skierowane
    wobec tych, którzy najmniej mogą się obronić. Jak szefuńcio policji taki
    twardy to niech pozbiera haki na powyższych.

    pzdr