  • Data: 2007-01-01 23:10:13
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "mirekk" <m...@a...pl> wrote in message
    news:enc3bo$bss$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Musiał być bardzo blisko skoro uderzył

    Niekoniecznie. Drzwi otwierają sie bardzo szeroko.

    > No, skaczę i nic mi się nie stało -
    to znaczy, że jesteś głupi jak słuchasz iditów z grup dyskusyjnych bez
    zastanowienia.
    teraz, dla dopełnienia sprawy, idź jeszcze wsadź głowę pod wrzątek

    > co mnie obchodzą taksówkarze, którzy przepisów nie znają i powodują
    > kolizje?

    dokładnie nic. inni taksówkarze cię nie interesują. powinna cię interesować
    twoja własna osoba powodująca kolizję.

    > Nie mogę jechać taksówką chory, podpity, zdenerwowany - mam taksówkę
    > prowadzić?

    Możesz jechac podpity, nawet naćpany. Ale nie upowaznia cię to do olewania
    przepisów.

    > A po co mi Twoje darmowe rady - temat nie mnie dotyczy:-) Zabierz mnie do
    > swojego samochodu i w momencie gdy będziesz mnie wysadzał niech ktoś
    > puknie w twoje auto - zobaczysz kto zapłaci za szkody:-)

    nie zabiore cię do mojego samochodu, bo nieprzeiwdywalnych nie wożę.
    jeszcze postanowisz wysiąść w trakcie jazdy i powiesz, że to moja wina, bo
    mogłem zamknąć drzwi i przywiązac cie sznurkiem.