  • Data: 2007-03-06 19:52:20
    Temat: Re: Kodeks Pracy - urlopy
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    O listopadzie i marcu kiedyś słyszałem, może w przypadku gdy nie było
    obowiązku tworzenai planów? Może uchylili? Ale to akurat mało ważne.

    Pozwala z ważnych powodów (cokolwiek by to znaczyło) po stronie
    pracownika, przesunąć na później. Kto "ważność" ocenia? I ile to
    jest "później"?
    Wprost niby nie zabrania poza I kw., ale też nie anuluje do art. 168.
    Stąd pytanie.

    >Jakiś rok temu "czytałem kontrolę", w której się doczepili.
    >Ale cóż, co inspektor to obyczaj.

    Żeby było jasne mowa o sytuacji gdy pracownikowi zależy aby ze 4 dni
    wykorzystać nieco później a pracodawca (tzn. przełożony) nie ma nic
    przeciwko, ale spec od spraw osobowych boi się PIPu...
    Z tego co piszecie to jak z Urzędami Skarbowymi - co urząd to
    możliwa inna interpretacja. Rozumiem, że PIP czy sąd pracy może się
    czepiać w sprawach spornych ale tutaj.
    Może jakiś wyrok sądu, że jednak można?

    Arek