eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić? › Re: Klient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: wombi <w...@u...to.onet.eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Klient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić?
    Date: Wed, 08 Jul 2009 10:11:27 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 7
    Message-ID: <h31kbl$c1s$1@news.onet.pl>
    References: <9...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 82.146.248.232
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1247040693 12348 82.146.248.232 (8 Jul 2009 08:11:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Jul 2009 08:11:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <9...@m...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:597657
    [ ukryj nagłówki ]

    Philip pisze:
    > Na każdej umowie, którą zawieramy mamy dopisek, że do momentu
    > uiszczenia 100% wartości produktu pozostaje on naszą własnością.

    W jakim celu? Za wykonaną usługę wolisz otrzymywać pieniądze czy
    demontować wykonane dzieła jeśli klient powie, że to nie jego własność i
    masz ją sobie zabierać?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1