eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlauzula niedozwolona w umowie telekomunikacyjnej? › Re: Klauzula niedozwolona w umowie telekomunikacyjnej?
  • Data: 2011-05-29 16:09:52
    Temat: Re: Klauzula niedozwolona w umowie telekomunikacyjnej?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 29 May 2011 16:39:27 +0200, leon napisał(a):

    > Ech jak do dziecka. Chodzi o fakt iz Play nie zapewnia ciągłości
    > świadczenia usługi za która bierze abonament.
    > I ta przerwa nie wynika ze zdażen losowych

    Mamy mówić jak do dziecka żebyś zrozumiał? ;-)
    Play zapewnia ciągłość usług bo telefon działa, tylko nie zapewnia
    jednorodnego planu taryfowego - ma do tego prawo, bo to Ci sprzedał a Tobie
    to pasowało. A przerwa wynika z możliwości technicznych - nie mogą inaczej
    i co im zrobisz?

    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1