eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlauzula niedozwolona w umowie telekomunikacyjnej? › Re: Klauzula niedozwolona w umowie telekomunikacyjnej?
  • Data: 2011-05-29 16:53:30
    Temat: Re: Klauzula niedozwolona w umowie telekomunikacyjnej?
    Od: leon <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 29-05-2011 o 18:09:52 Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Dnia Sun, 29 May 2011 16:39:27 +0200, leon napisał(a):
    >
    >> Ech jak do dziecka. Chodzi o fakt iz Play nie zapewnia ciągłości
    >> świadczenia usługi za która bierze abonament.
    >> I ta przerwa nie wynika ze zdażen losowych
    >
    > Mamy mówić jak do dziecka żebyś zrozumiał? ;-)
    > Play zapewnia ciągłość usług bo telefon działa, tylko nie zapewnia
    > jednorodnego planu taryfowego - ma do tego prawo, bo to Ci sprzedał a
    > Tobie
    > to pasowało.

    acha to operator zapewnia ciagłość usługi tylko w 98%

    > A przerwa wynika z możliwości technicznych - nie mogą inaczej
    > i co im zrobisz?

    Klauluza niedozwolona? Gdbyby napisali iz nie zapeniaja np w kazda pierwsza
    niedziele miesiaca w godzinach 0-1 ze wzgledów technicznych to ok. Ale w
    tym wypadku
    jest inaczej.


    leon
    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1