  • Data: 2010-04-14 11:56:57
    Temat: Re: Kilka radarow po kolei
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości

    > Tu nie o to chodzi, aby karać i mścić się, ale o to, aby
    > kierowcy jeździli bezpiecznie i panowali nad swymi rumakami. :)
    >
    > (nie o to też, aby zebrać na powodzian czy na ratowanie rządu) ;)

    Mnie się jednak wydaje, że chodzi WYŁĄCZNIE o pieniądze. Bezpieczeństwo
    policja ma gdzieś i to głęboko.
    Na bezpieczeństwie się nie zarobi. Dlaczego tak myślę? Mamy w autobusie
    CBRadio. Często słychać ciekawe teksty.
    Na przykład przejeżdżamy akurat obok rozstawionego radaru z radiowozem, i
    WIDZIMY, jak gliniarz w samochodzie coś mówi przez CB,
    a jednocześnie słyszymy, jak mówi, że kierowcy mogą jechać spokojnie.
    "Miśków" nie ma na całej trasie. Czyli ewidentnie wprowadza kierujących w
    błąd po to, żeby przekraczali prędkość. Gdyby chodziło o bezpieczeństwo,
    celowo by wszystkich informmowali, że stoją. Bo powiedzmy sobie szczerze.
    Nie radary wpływają na spowolnienie jazdy, tylko informacja, że policja jest
    na trasie. Zawsze, jak ich widzimy (jadąc tym autobusem), cały autobus z
    nich rechocze :)
    Po za tym gdzieś w Angorze niedawno czytałem ciekawy artykuł. Za pieniądze,
    które Unia dała na budowę dróg przed Euro 2012 (dokładnie
    nie pamiętam. Może to nie Unia, tylko Fifa), gminy kupują radary (zamiast
    budować drogi), a dochody z radarów... Burmistrzowie wypłacają
    sobie i swoim podwładnym jako premie. Ot dlaczego nie ma kasy na drogi,
    mimo, że pięniądze płyną szeroką rzeką. To też pokazuje,
    po co są radary, i dlaczego ich tyle jest. Oni mają w dupie bezpieczeństwo.
    Chodzi o kasę i o nic więcej.