  • Data: 2010-04-08 13:06:04
    Temat: Re: Kilka radarow po kolei
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Henry(k)" pygdi6kg8kye$....@4...net

    > Kamery SPECS ustawia się minimum co 250m. A maksymalnie nawet powyżej
    > 20km - z tego można wyliczyć całkiem dokładną średnią. W każdym razie
    > wystarczająco dokładną żeby stwierdzić czy ktoś jechał 90km/h
    > czy 130km/h.
    > No i można je ustawić w kilku miejscach obstawiając wszystkie zjazdy,
    > bo i tak wszystkie zdjęcia trafiają od razu na centralny serwer.

    I tylko drobny problem -- trudno zgadnąć, jaka była maksymalna szybkość. :)
    I najważniejsze -- te kamery nie pokażą prawdziwych zagrożeń. :)
    (nie mówiąc już o tym, że brawurowa jazda nie musi dawać dobrych
    efektów finalnych, więc ktoś może przekraczać szybkość dozwoloną,
    a mimo tego mieć słabe międzykameralne ;) osiągi)

    > Ech... nic nie pisz... Cztery lata tam siedziałem mając samochód
    > służbowy. Generalnie nie lubię jeździć samochodem - poza jednym wyjątkiem -
    > niedziela na niemieckiej autostradzie. 200km nie dotykając hamulca ze
    > średnią 150 km/h (jak trza było zwolnić na ograniczeniu to wystarczyło
    > zdjąć nogę z gazu, bez ograniczenia to musiałem co chwilę patrzeć na
    > licznik bo chwila zamyślenia i było 190).
    > Ciekawe czy moje wnuki tego doczekają w PL ;-)

    Nie -- bo Polacy do tego nie dążą. :)

    > Ja swoją kijanką (Kia Pride) wyciągnąłem 130 na A1 przed Gdańskiem
    > - ale krótko, bo bałem się że mi kółka odpadną ;-) Z drugiej strony
    > to przynajmniej nie muszę się bać radarów poza miastem - mają za wysokie
    > progi prędkości jak na moje autko ;-)

    :)

    -=-

    Z 200 km/h trzeba chyba hamować ponad 100 metrów w bardzo dobrych warunkach,
    aby zejść na 80 km/h -- a 80 km/h to nadal śmiertelna dawka w zderzeniu
    z filarem mostu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'