    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kilka radarow po kolei
    Date: Sat, 3 Apr 2010 20:41:42 +0200

    On Sat, 3 Apr 2010, Ajgor wrote:

    > Nie ma nic. Nie ma ograniczeń (oprócz wynikających z przepisów na tej
    > drodze). Ciągła droga bez zjazdów.
    > Po prostu jedziesz, i co chwila mijasz radar.

    No to przy załapaniu się na komplet radarów (na takim odcinku)
    IMVHO jedynie można mówić o swoistej recedywie (taka nierecedywa,
    ale ciągłe popełnianie podobnego czynu, w przypadku przestępstw
    niekiedy skutkująca podniesieniem progów kary) zdaje się ma jakąś
    mądrą nazwę, tylko przypomnieć sobie nie mogę).
    Za to chyba nie ma osobnej kary (a co najwyżej przysługuje
    górny pułap wynagradzania ;)) - chyba że sąd zechce przekwalifikować
    czyn na jakieś "stwarzanie zagrożenia".

    pzdr, Gotfryd