  • Data: 2007-04-02 18:09:34
    Temat: Re: Kilka pytań przyszłego przedsiębiorcy
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:euqm9d$a1e$1@news.onet.pl...

    > Czyli chcesz zostać dojną krową tudzież frajerem?

    > jasne! :)

    > Tak i to z REGONEM - buacha cha cha cha! Choć się śmieję z tego to
    > niestety mówię serio. Bez tego nie założysz konta w naszym polskim banku

    Rili? Mam firmowe kont w dwoch roznych bankach i w zadnym nie trzeba bylo
    pieczatki. Porownanie pieczatki z REGONem z deka nieadekwatne. REGON _jest_
    obowiazkowy.

    > To po kiego zakładasz firmę w Polsce!?
    > Anglia, Irlandia, że już nie wspomnę o Gibraltarze, Cyprze, Łotwie itd.

    Jak rozumiem mozesz sie podzielic doswiadczeniami z prowadzeniem z Polski
    firmy zagranicznej. Kalkulacja/porownaniem kosztow rowiez.

    > Wszystkie wydatki musisz udowodnić, że są związane z działalnością
    > gospodarczą i służą uzyskaniu przychodu.
    > Inaczej ich wciągać nie możesz.
    > Powtarzam - nie zakładaj firmy w Polsce!

    Pierdolisz.

    > Tragiczny pomysł!
    > Za parę groszy miesięcznie wynajmiesz "wirtualne" biuro, na taki adres
    > zgłoś firmę.

    A-cha i w tym wirtualnym biurze bedzie przechowywal dokumentacje podatkowa.

    Co ty tu jeszcze robisz?

    sz.