  • Data: 2002-03-25 09:32:46
    Temat: Re: Kilka pytan o dzialki
    Od: "Boni Sulkowski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olek Kwas <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dziękuję za odpowiedź, ale moje pytania idą trochę w innym kierunku.
    Chcę poznać
    > stan prawny, a metoda prób i błędów (rozpoznanie walką mówiąc po
    wojskowemu)
    > tego nie załatwi. Znam sporo wpadek urzędniczych i dziwnych decyzji
    budowlanych
    > - moim zdaniem łamiących prawo budowlane. Stąd moje pytania - nie są
    > wyimaginowane koncepcje, ale konkretne problemy.

    To tym bardziej trzeba wystąpić o warunki - bez tego po prostu nie ma
    podstaw do rozmowy, możemy sobie gdybać do upadłego. Właśnie dlatego
    warunki są za darmo, żeby nie trzeba było na tym etapie (przed
    rozpoczęciem inwestycji) angażować paru biegłych i adwokatów - przecież
    możesz dostać decyzję zgodną z twoim zamierzeniem.

    --
    Boni