  • Data: 2020-01-31 20:42:14
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2020 o 15:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A moze go nie ma w domu :)

    Taa. I nagrał się na automatyczną sekretarkę podłączoną do kina domowego;)

    > Jakiego zgloszenia ?

    W sumie to on sam nie wie. Takiego na komisariacie chyba. Ale to co
    poszło to mu nie pasuje, bo wyszły groźby karalnie (spisywała zeznania
    policjantka od przestępstw, nie wykroczeń), wiec jak drze ryja to nie to
    postępowanie, a poza tym do niego jeszcze nie doszło.

    > Bo moze i faktycznie nie moze prowadzic czynnosci bez podkladki,
    > ale jak mu zglaszasz przestepstwo czy wykroczenie - to juz ma podkladke.

    Dziwne jak studenty piją piwo to nie potrzebują podkładki.

    > No i chyba, ze dzielnicowy nie jest od przyjmowania zgloszen - ale to
    > powinien powiedziec gdzie masz zglosic.

    Taa. A jak będzie awantura domowa i zgłaszasz, też odeślą cie na komisariat?

    Tutaj też nie raz słyszeli.

    --
    Shrek