    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Karany czy nie ?
    Date: Tue, 18 Sep 2007 01:54:55 +0200
    <fcjsef$9t2$1@inews.gazeta.pl> <fcjttp$1dn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fck0h1$4mf$1@news.dialog.net.pl> <fck3ip$kp0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fck5pf$84s$1@news.dialog.net.pl> <fck6qo$18i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <fck7q3$9ev$2@news.dialog.net.pl> <fck8ms$2d1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fck8j2$a3o$1@news.dialog.net.pl> <fck9m8$43g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fck9u0$b1r$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@w...googlegroups.com>
    <fcmhm6$osd$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@k...googlegroups.com>
    <fcn055$3eg$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@y...googlegroups.com>

    W wiadomości news:1190071316.064880.170690@y42g2000hsy.googlegrou
    ps.com
    Paweł Marcisz <p...@g...com> pisze:

    > Kazdy. A nazwany tak moze sie z nim procesowac, ew. oskarzac o
    > pomowienie. Wtedy nastepuje postepowanie dowodowe, ktore takie
    > stwierdzenie weryfikuje.
    No i o to chodzi.

    > Ze ktos uwaza i glosi, ze ktos inny jest przestepca.
    To nie jest uznanie za przestępcę. To jest tylko czyjeś zdanie.

    > Na takiej, ze popelnil przestepstwo.
    Bzdury.
    Tego trzeba dowieść.
    Na etapie śledztwa jest podejrzanym, w sądzie oskarżonym, a jakiś byle jaki
    Józek przylezie i powie - to przestępca i już?
    Śmiechu warte.

    >Na przyklad na podstawie kodeksu
    > karnego.
    Zaczynasz gonić w piętkę.

    > Na jakiej podstawie prawnej opierasz twierdzenie, ze przestepcami sa
    > tylko osoby skazane prawomocnym wyrokiem?
    To proste (może nie dla wszystkich). Trzeba tego dowieść. Znasz inny sposób
    niz proces i wyrok?

    > Ten, kto popelnil przestepstwo.
    W jaki sposób chcesz stwierdzić (formalnie), że to zrobił?

    > Nie, jak utrzymujesz, ten kogo
    > skazano. Wbrew Twojemu stanowisku, niektore osoby nie skazane, np.
    > osoby, ktorych jeszcze nie skazano rowniez sa przestepcami. Wynika to
    > z art. 1 kodeksu karnego.
    Czytasz artykuł, powołujesz się na niego, a kompletnie go nie rozumiesz.
    Dalsza dyskusja chyba nie ma sensu.

    > Nic strasznego mi sie nie stanie. Jesli nawet mnie pozwie, to przegra.
    Dalsza dyskusja na pewno nie ma sensu.
    O czym i po co dyskutować z prorokiem/jasnowidzem znającym wyroki sądowe
    zanim zapadły?

    --
    Jotte