    From: Nixe <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara za zerwanie umowy
    Date: Fri, 13 Apr 2012 08:11:04 +0200

    > No co poradzisz, takie mają. :( Mi tam nie przeszkadza, skoro nie chcę
    > rezygnować, tyle, żeby nie robili takich jaj,

    Naiwne marzenia :)
    Ale na "pocieszenie" napiszę, że nie tylko CP robi numery klientom.
    Mnie kiedyś zrobiło w konia UPC, a ostatnio C+, z którą podpisałam umowę
    na czas określony w grudniu, po czym w lutym ni z gruchy ni z pietruchy
    dostałam sporo wyższy rachunek (fakt, mają drobnym druczkiem, że w
    wyjątkowych przypadkach mogą zmienić cennik w trakcie trwania umowy -
    tutaj wyjątkowym przypadkiem był ponoć wzrost cen paliw i gazu -
    faktycznie, to musi mieć cholerny wpływ na przekaz telewizyjny).

    Niby nic takiego, ale żadnego powiadomienia od nich wcześniej nie
    dostałam, a czas na rozwiązanie umowy bez poniesienia kary miałam tylko
    w ciągu 7 dni od daty otrzymania takiej informacji. Oni twierdzą, że
    wysyłali (oczywiście listem zwykłym), ja, że nic nie dostałam (bo nie
    dostałam). Słowo przeciwko słowu, a ja zostałam z umową podpisaną na 17
    miechów bez prawa jej bezkarnego rozwiązania :/ Ot takie miłe podejście
    do wprawdzie świeżego, ale już zaklepanego klienta.

    Najsmutniejsze w tym wszystkim, że tak naprawdę każdy z operatorów (ale
    też i banków, ubezpieczalni czy innych łowców jeleni) ma klientów w
    głębokiej i czarnej dupie i de facto niewiele można z tym zrobić, bo
    przejście do konkurencji to przejście spod jednej rynny pod drugą ;-)

    N.