  • Data: 2003-09-21 13:43:17
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Piwek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Panuje nad stresem. Nie obgryzam paznokci i nie miewam atakow szalu -
    > przynajmniej na razie...
    Ale systemy z PRLu sa CI coraz blizsze...przynajmniej wyznaniowo...

    > Nie wiem na ile poszanowanie porzadku ma cos wspolnego z anarchia...raczej
    > wrecz przeciwnie
    Poszanowanie porzadku powinno byc z obu stron...A nie jest nim moim zdaniem
    tluczenie kogos palka na posterunku za brak biletu ...czy niecheci do
    wylegitymowania sie kanarowi...

    >zadnej wladzy i robta co chceta (bliskie Tobie,
    > nieprawdaz?).

    nigdy tego nie powiedzialem. Moglbys napisac skad wyciagnales takie wnioski.
    Ze wszystkich moich postow jaso wynika, ze jestem jak najbardziej za
    poszanowaniem prawa. Jesli Ty wladze pojmujesz jako stawianie pod murem i
    rozstrzeliwanie za najmniejsze przewinienia to gratuluje...no ale tu wracamy
    do punktu pierwszego o spustoszeniu jakie w glowie sieje taka praca.
    Jezdzenie bez biletow NIE, oplaty specjalne za to TAK, tluczenie palka za
    byle gowno NIE..., poszanowanie prawa z OBU stron TAK...moze teraz jasno
    napisalem swoje poglady i prosze o nie przekrecanie i nei wmawianie mi
    rzeczy jakich nie napisalem.

    >Natomiast UB, ChRL i te sprawy...pewnie! Ciekawe ilu w Chinach
    > jest drobnych naciagaczy i zlodziei kieszonkowych...
    Jesli takie metody sprawowania wladzy Ci sie podobaja to naprawde nie ma o
    czym dalej dyskutowac. EOT.