  • Data: 2003-09-21 12:03:06
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mi sie noz w kieszeni otwiera, ze mamy takich kontrolerow..

    Uwazaj zeby sie nie pokaleczyc. Na szczescie na rekrutacje nie masz
    najmniejszego wplywu.

    > co Ty widzisz w tym dobrego, ze kolesia katowali na posterunku?

    To widze dobrego, ze jak po takiej przygodzie wyszedl, to na drugi raz 10
    razy pomyslal zanim wyludzil przejazd albo probowal komus podskoczyc. A
    zastanawiales sie kiedys dlaczego teraz mamy w Polsce taki bandytyzm? Bo
    nikt sie nie boi policji i slusznie. Bedzie taki cwaniak podskakiwal ile
    wlezie,a z komisariatu i tak wyjdzie po 20 minutach bez jednego siniaka i
    jeszcze pozwie policje o nieuzasadnione zatrzymanie. W Katowicach 200 m od
    VI KP na oczach przechodniow panosza sie dealerzy sprzedajacy cpunom
    dzialki. Za komuny momentalnie zaginalby taki w niewyjasnionych
    okolicznosciach i po sprawie. Teraz nikt go nie ruszy bo i tak nie ma
    dowodow. Jako kontroler osobiscie znam dane personalne kilku zlodziei
    kieszonkowych, ale nawet nie ma sensu zebym szedl z tym na policje bo i tak
    zadnemu z nich wlos z glowy nie spadnie, a ja w terminie tygodnia wyladuje z
    nozem pod zebrem....Takie wlasnie mamy panstwo prawa - a to dlatego ze jest
    demokracja i swobody obywatelskie (czyt.: kazdemu wszystko wolno, poza
    policja)

    pdr
    Olo