  • Data: 2011-02-17 12:23:26
    Temat: Re: Kamerzysta/fotograf i prawo do zdjęć/filmu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tp_grupy_dyskusyjne" <t...@p...fm> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijj0eq$c9q$...@u...news.interia.pl...

    > No właśnie i tu jest problem mały. Najchętniej bym to sam kręcił i potem
    > montował tak jak mi się podoba, ale nie znalazłem jeszcze kamerzysty,
    > który by tylko nakręcił materiał i przekazał go w całości bez żadnej
    > obróbki.

    skoro sam byś nakręcił, to znaczy że masz o tym pojęcie, a skoro tak, to
    jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie masz znajomych z branży

    jeśli potrafisz taki materiał zmontować sam, to daj znać na priv kiedy i
    gdzie będzie to wesele, oraz ile jesteś skłonny zapłacić, a być może znajdę
    takiego, który to zrobi, o ile suma będzie go satysfakcjonowała, dostaniesz
    wtedy do ręki kasety z "surówką" i będziesz mógł z nimi robić co dusza
    zapragnie i nie będziesz się obawiał, że ktoś twój wizerunek uszczknie

    > Nie będę oglądał filmów, bardziej skontaktował bym się z poprzednimi
    > klientami i zapytał/poprosił o pokazanie filmu,

    więc jednak będziesz oglądał ;) a kontaktowanie się z klientami, to jest
    mało prawdopodobne, bo tu wchodzi ochrona danych osobowych, a nie jakieś
    bajanie o wizerunku