  • Data: 2011-02-17 19:17:28
    Temat: Re: Kamerzysta/fotograf i prawo do zdjęć/filmu
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 12:27:35 +0100, "tp_grupy_dyskusyjne"
    <t...@p...fm> napisał:

    >Użytkownik "Paweł" napisał

    >Z czystej ciekawości zapytam co się dzieje w takim razie z tymi pozostałymi
    >zdjęciami?

    A leżą na dysku jako backup ;-) Dzis koszt magazynowania danych jest
    bardzo niski (uzywam dysków SATA wpinanych w stację dokującą). Jestem
    przywiązany do swoich prac... Część nie jest dobra jako "ślubniakii",
    ale nadają się do czegoś innego.

    Koszt dysku 2 T to około 330 - 350 złotych

    Paweł