  • Data: 2011-02-17 11:23:02
    Temat: Re: Kamerzysta/fotograf i prawo do zdjęć/filmu
    Od: "tp_grupy_dyskusyjne" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał

    > ale jak mniemam, "kamerzyście" to na słowo uwierzysz, że potrafi zrobić to
    > za co mu zapłacisz i nie będziesz oglądał jego poprzednich produkcji,
    > czyli wesel innych osób?

    No właśnie i tu jest problem mały. Najchętniej bym to sam kręcił i potem
    montował tak jak mi się podoba, ale nie znalazłem jeszcze kamerzysty, który
    by tylko nakręcił materiał i przekazał go w całości bez żadnej obróbki.

    Nie będę oglądał filmów, bardziej skontaktował bym się z poprzednimi
    klientami i zapytał/poprosił o pokazanie filmu, wypytał o odczucia. Jedni
    kamerzyści chcieli mi pokazywać urywki swoich produkcji, bo całości nie mogą
    właśnie zasłaniając się ochroną wizerunku, itp, a drudzy w ogóle zasłaniają
    się ochroną wizerunku i liczą, że ich zatrudnię w ciemno.

    Pozdrawiam
    tp