  • Data: 2007-10-04 19:01:07
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fe37df$5ik$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tak - jak brakuje argumentów, to się obraża innych albo nadrabia
    pustym
    > sarkazmem...

    Błąd. Nie mam jakichkolwiek ambicji na sarkastę ;)
    A realizmem z twojej strony byłoby gdybyś przyznał
    że faktycznie nie masz żadnej pewności iż ludzie
    wokoło ciebie [łącznie z tobą samym] są tacy jakimi
    ich postrzegasz a właściwie chcesz widzieć.
    I nie będziesz mieć tej pewności nigdy - życzę ci
    żebyś jak najszybciej się o tym -dla własnego dobra
    przekonał. To po prostu realizm w percepcji świata.
    Sytuacji powinno ci w najblizszym czasie nie zabraknąć
    chyba że będziesz wybiórczy aż do bólu -a można i tak. ;)

    Żebyś się nie zdziwił ;P
    również odnośnie pewności jaką masz
    niechybnie i do samego siebie ;)