    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kaczmarek wiarygodny co do ubeckich metod PiSu
    Date: Wed, 22 Aug 2007 09:34:09 +0200

    > Nie, nie, tu chodziło o to, czy ewentualne znieważenie miało miejsce podczas
    > wykonywania obowiązków służbowych funkcjonariusza, czy trafiło do
    > prokuratury za pośrednictwem osób trzecich.

    a jakie znaczenie dla bytu przestepstwa ma fakt kto je zglasza? Nie
    zartuj teraz.

    .

    > Prokurator popełnił przestępstwo nakłaniania świadków do składania
    > obciążających mnie zeznań. W moim przypadku nie było żadnego oficjalnego
    > doniesienia.

    i nie musialo byc bo to przestepstwo scigane z urzedu, podalem CI juz
    przepisy to raz a dwa, na czym owe naklanaianie mialoby polegac? Jezeli
    zaprosil te osoby i pytal czy fakt mial miejsce to ni ejest to
    naklanianie, naklanianiem jest sugerowanie co maja zeznac.

    > Dzisiaj prokuratura toruńska odmówiła wszczęcia śledztwa przeciwko ojcu
    > Rydzykowi za rzekome znieważenie prezydenta i osób pochodzenia żydowskiego,
    > nie dopatrując się żadnego przestępstwa. I to pomimo, że doniesienie złożyło
    > siedemnaście osób lub stowarzyszeń. I słusznie postanowiła.

    prawie slusznie, moim zdaniem po czesci, bo Rydzyk powienien
    odpowiedziec z tego samego art co Ty (w czesci dotyczacej "Zydostwa")

    > Według prokuratury wolno obrażać prezydenta.

    a jak on obrazil prezydenta? Stwiedrzenie ze oklamal nie jest
    zniewazeniem (to ma byc zniewazenie, czyli uzycie slowa powszechnie
    uznane za OBELZYWE) On obrazil prezydentowa, nic nie stoi na
    przeszkodzie by wystapila z prywatnym aktem oskarzenia.

    > Opisując sytuację w prokuraturze Kaczmarek powiedział, że "są sprawy, które
    > nie dotyczą zwykłych przestępców, gdzie pana ministra (sprawiedliwości)
    > interesują tylko sprawy, gdzie są politycy". - Sprawy nie są kończone i cały
    > czas mają charakter otwarty. Tak, aby można je było wykorzystać w takim, czy
    > innym momencie - dodał.

    tak ale na pewno nie Twoja, podalem odpowiednie przepisym ustosunkuj sie
    do nich.

    P.

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a