  • Data: 2010-03-06 13:21:50
    Temat: Re: KC - zerwanie umowy
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A tu byś miał rację, zgoda.
    > Za to jakby musiali opóźnić imprezę, to oczywiście koszty druku
    > i rezerwacji w całości.

    > A tego nie sugerowałem, chyba że on "normalnie" bierze ~4 kzł :D

    nie- normalnie bierze 20k$ :)

    dobra - rozwój
    znajomy przedstawił im liste 3 fotografów podobnym/lepszym poziomem którzy
    zrobią im w tej cenie zlecenie
    oni chcą od niego jeszcze 1000 zł za ekspertyze prawniczą

    tak sobie myślę, że jak oni mają znajomego prawnika to równie dobrze mogą
    chcieć 5k za taką ekspertyze

    ale ludzie mają nasrane w głowie...
    ślub biorą, wesoła fajna sprawa - a tu walka o ogień, przetrwanie, ujebać,
    dopierdolić...

    dodatkowo - piszą, że dosrają mu w necie, a ponieważ umowa nie ma zapisu o
    rozwiązaniu - ona wciąż obowiązuje - więc na koniec udupią go jak nie
    przyjedzie na ślub

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk