  • Data: 2010-03-07 12:13:13
    Temat: Re: KC - zerwanie umowy
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Tego im chyba nie obiecywał, co? ;-)

    nie - oni postawili jako ultimatum polubownego załatwienia sprawy
    dla mnie ekspertyza prawnicza za 1000 zł to już jest mocne WTF

    dodatkowo
    1. on wysyła maila, że chce zerwać umowe
    2. oni wysyłaja mu numer konta na który ma przelać zaliczkę
    3. zaliczka wysłana - hint -> umowa zerwana - oni przyjeli jego propozycje
    4. chcą od niego 5k na pokrycie szkód (których nie ma)
    5. on wysyła liste fotografów na zastępstwo
    6. oni godzą się na jednego fotogrfa, ale chcą 1k za ekspertyze prawniczą

    > A jak piszą? Bo jakby co to ja bym na miejscu tego Twego kolegi z nimi
    > pewnie potańcował ;-)

    coś w tym stylu, że jeśli nie zgodzi się na ich warunki to oni przeprowadzą
    akcję informacyjną w internecie
    dodatkowo wychodzą z założenia, że umowa jest wciąż w mocy, co powoduje
    odpowiedzialność "na zasadzie ex-contractu"

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk