    From: "PabloGT" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [KC] Zakaz konkurencji a zalozenie wlasnej firmy
    Date: Wed, 14 Feb 2007 15:05:00 +0100

    Użytkownik "acc" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.64.0702132208530.25751@ang.bklfbsg.a
    rg...
    > Witam,
    >
    > mam taką sytuację - zacząłem współpracę z firmą kilka lat temu w formie
    > comiesięcznych umów o dzieło. Rok później podpisałem umowę o zakazie
    > działań konkurencyjnych, w której:
    > - zabrania mi się pracować bezpośrednio ani pośrednio dla wymienionych w
    > umowie podmiotów przez okres 12 miesięcy od okresu zakończenia realizacji
    > ostatniej umowy
    > - w wypadku złamania zakazu zobowiązany jestem do zapłaty odszkodowania w
    > wysokości 150 tys zł
    > - w umowie NIE jest określone jakiekolwiek wynagrodzenie przysługujące mi
> [...]

    Znam z autopsji ( mojego znajomego)taką historie
    To było pare lat temu.
    Znalazłem koledze robote w zagranicznej firmie która otwierała tu ( Polska)
    oddział
    Był poczatkowo zatrudniony na umowę o prace przez rok.
    Nastepnie firma w ramach oszczedności na ZUSIE kazała mu założyć własną
    firmę.
    I było fajnie kiedy to po roku koleś z dnia na dzien pwoiedział że od
    piewrszego już nie
    wystawia faktur czyli nie pracuje.
    Po czym uruchomił na serio i na własny rozrachunek prowadzoną przez siebie
    identyczną działalnośc.
    Firma "MATKA" co go wyhodowała, procesy adwokoaci afery i co i NIC....
    Koleś jest teraz szycha i nawet mnie nie poznaje

    pzdr

    PabloGT