eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?Re: Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
  • Data: 2008-10-27 08:36:09
    Temat: Re: Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:
    > Dnia 27.10.2008 slawek <s...@b...pl> napisał/a:
    >> Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:ge2d7o$km5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >>> Tak krotko : Kupiliśmy stół LIVA plus krzesła w Jysk. Wszystko pięknie
    >>> cacy oddane do stolarza w celu polakierowania by było trwalsze. Po
    >>> miesiącu stół zaczał się rozchodzić przy brzegu na łączeniu klepek.
    >> Zmieniłaś specyfikację przedmiotu ;) i teraz to sobie możesz reklamować ;P
    >> nikt ci nie uzna i RACJA ! w celu oszczędzenia nerwów, kłopotów, zdrowia,
    >> czasu i pieniędzy radzę u stolarza stół naprawić i o wszystkim zapomnieć (
    >> do czasu kolejnych zakupów ).
    >
    > Reklamacja z tyt. niezgodności i sprzedawca ma obowiązek wykazać, że
    > usterka powstała z winy konsumenta po wydaniu towaru. Tu niczego takiego
    > nie wykazał a związek "rozejścia się klepek" z polakierowaniem nie jest
    > oczywisty. To, że klient coś zrobił z towarem nie ma znaczenia, o ile nie
    > jest to powodem usterki lub/i nie powoduje niemożności zdiagnozowania
    > usterki.


    Wykazywać, to on ma obowiązek przed sądem. Teraz po prostu nie uznał
    reklamacji, a jak się konsumentowi nie podoba, to droga do sądu jest
    otwarta.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1