eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?Re: Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
  • Data: 2008-10-27 08:16:10
    Temat: Re: Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 27.10.2008 slawek <s...@b...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:ge2d7o$km5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> Tak krotko : Kupiliśmy stół LIVA plus krzesła w Jysk. Wszystko pięknie
    >> cacy oddane do stolarza w celu polakierowania by było trwalsze. Po
    >> miesiącu stół zaczał się rozchodzić przy brzegu na łączeniu klepek.
    > Zmieniłaś specyfikację przedmiotu ;) i teraz to sobie możesz reklamować ;P
    > nikt ci nie uzna i RACJA ! w celu oszczędzenia nerwów, kłopotów, zdrowia,
    > czasu i pieniędzy radzę u stolarza stół naprawić i o wszystkim zapomnieć (
    > do czasu kolejnych zakupów ).

    Reklamacja z tyt. niezgodności i sprzedawca ma obowiązek wykazać, że
    usterka powstała z winy konsumenta po wydaniu towaru. Tu niczego takiego
    nie wykazał a związek "rozejścia się klepek" z polakierowaniem nie jest
    oczywisty. To, że klient coś zrobił z towarem nie ma znaczenia, o ile nie
    jest to powodem usterki lub/i nie powoduje niemożności zdiagnozowania
    usterki.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1