  • Data: 2005-12-26 13:01:31
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:donabm$s0l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > może poprostu luki w edukacji i nie jesteś w stanie zrozumieć tej
    > argumentacji?
    > w jakim momencie widzisz jakieś błędy? czy w ogóle nic nie widzisz?

    zaden pirat nie sprzdaje plyt po to aby konkurowac z producentem tylko poto
    by zarobic, nagranie plyty to koszt okolo 50 gr, wystarczt nagrywarka za 200
    zl tnikt do teo nie kupuje super sprzetu. na bazarze sprzedaja po 20 zł.
    Producent zakladajac ze jest to micrsoft traci np w przypadku systemu
    widnows gdzies od 500 do 2000zł potencjalnego zysku.

    P.