  • Data: 2007-07-26 09:22:05
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba nazywajaca sie Jackare w liscie z dnia 2007-07-26 09:37 napisala
    nastepujace slowa:

    > Jakieś 11 lat temu jeden z moich znajomych w wojsku zrobił sobie prawko kat
    > C +E, uprawnienia instruktora nauki jazdy, i dorobił się na "gospodarce
    > paliwem" na tyle że po wyjsciu z wojska mógł zacząć prowadzenie własnego
    > biznesu w dwóch kierunkach: miał sklep i handlował samochodami.
    >
    > Trochę pił, (...)

    Czyli *godnie wypelnial obowiazek wobec ojczyzny*.. Tak jak ci o ktorych
    ponizej...
    :))

    za: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,43420
    00.html?skad=rss

    Agresywni rezerwiści demolowali przedziały i pobili konduktora
    mt, PAP

    Sześciu pijanych rezerwistów, którzy niszczyli przedziały i
    poturbowali konduktora w pociągu relacji Olsztyn-Gliwice, zatrzymali
    policjanci na dworcu PKP w Koluszkach.
    Chuligani prawdopodobnie odpowiedzą w trybie przyspieszonym przed sądem
    w Brzezinach.

    Według policji, w środę wieczorem grupa około 150 rezerwistów wracała
    pociągiem do domów po odbyciu służby wojskowej w jednostkach w
    Białobrzegach, Legionowie i Wesołej k. Warszawy. Pijani chuligani
    niszczyli wyposażenie wagonów i zachowywali się wulgarnie i agresywnie
    wobec innych podrożnych. Kilku awanturników poturbowało także kierownika
    pociągu.

    Na dworcu w Koluszkach obsługa konduktorska odmówiła dalszej jazdy do
    czasu zatrzymania najbardziej agresywnych rezerwistów.

    Na miejsce ściągnięto policyjne posiłki z Łodzi, Żandarmerii Wojskowej
    oraz Służby Ochrony Kolei. Na podstawie zeznań obsługi pociągu
    zatrzymano sześciu najbardziej agresywnych mężczyzn.

    - Policjanci podczas zatrzymania musieli użyć wobec nich siły, ponieważ
    mężczyźni stawiali czynny opór. Sprawcami okazali się mieszkańcy Śląska
    w wieku 20-22 lat - poinformował w czwartek Jacek Antosiak z Komendy
    Policji w Koluszkach.

    Zostaną im przedstawione zarzuty naruszenia nietykalności cielesnej
    kierownika pociągu oraz zniszczenia mienia. Grozi za to kara do 5 lat
    pozbawienia wolności.

    --
    michal