  • Data: 2004-01-20 20:16:47
    Temat: Re: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odchodząc od tematu ... Aczkolwiek o kontrolowaniu biletów.

    Czy kontroler w autobusie ma prawo zniszczyć mi bilet poprzez naddarcie. Tak
    jak to jest ogólnie praktykowane. Bez pytania mnie o zgodę. Wszak bilet jest
    moją własnością i naddarcie tego kawałka papieru (mojego kawałka papieru)
    jest zniszczeniem dla mnie.
    "Być może jestem kolekcjonerem biletów i każdy wkładam do klasera" -
    naddarcie biletu, to jak naddarcie znaczka pocztowego o bardziej
    sklasyfikowanej wartości materialnej.

    Przykład.

    Nie został mój bilet zniszczony, jak nie dałem kontrolerowi biletu do ręki.
    Okazywałem mu ze wszystkich stron na żądanie, jednak nie wypuściłem go z
    ręki i nie dałem dotknąć.
    Trwało to dłużej niż w przypadku zniszczenia (bilet w ręku kontrolera) - z
    mojego odczucia to kontrolował mój bilet około 4xdłużej nim miał pewność, że
    jest skasowany prawidłowo.

    Widząc inny post o protestach - to również jest sposób na protest

    pozdrowienia