  • Data: 2004-01-20 21:51:05
    Temat: Re: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:buk330$6f8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie obraz się, ale jak ktoś mając ważny bilet podejmuje ucieczkę i
    > szarpaninę z kontrolerami to musi mieć porządnie nawalone pod kopułą....

    poprostu niejest ofiara !!!
    wez pod uwage, ze opisane zdzrzenie mialo miejsce w lublinie, gdzie
    kontrolerzy dostali od wojewody zakaz praktykowania procederu polegajacego
    na wiezieniu pasazerow w pojezdzie. jezeli pasazer wysiada to kontroler w
    celu dokonczenia swoich czynnosci zobowiazany jest wysiasc razem z
    kontrolerem i kontynuowac je na przystanku.
    wczoraj bylem swiatkiem wlasnie takiego jak opisalem zajscia.
    Niestety niewielu kanarow ma resztke szacunku dla prawa.

    pozdro