  • Data: 2004-01-20 23:34:26
    Temat: Re: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobna sytuacja ma miejsce w wypadku odmowy okazaniu biletu za przejazd
    > (czyli dokumentu przewozowego o którym mówi art 35a prawa przewozowego).

    33a jak sie nie myle :-)

    > Tak więc, powoływanie się na konstytucję wydaje się w tej sytuacji
    > odrobinę absurdalne, jako że doskonale regulują to akty niższego rzędu.
    > A tak NB to który konkretnie przepis konstytucji został złamany?

    Tak abstrahując, mnie np. zawsze rozwalała argumentacja moich "ulubionych"
    członków Ruchu Obrony Bezrobotnych dlaczego niby wolno im podróżować na
    gapę. Otóż powoływali się oni na Art. 32 Konstytucji RP mówiący o równości
    obywateli wobec prawa :-)) Cóż....widać u niektórych nawet zdolność czytania
    ze zrozumieniem wydatnie szwankuje.

    pdr
    Olo