  • Data: 2004-01-20 19:15:34
    Temat: Re: Jesli złapie mnie kontroler MPK...
    Od: "Kuba Gach" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A może od razu walić po mordzie w ramach obrony koniecznej?

    Przyznam że przeszło mi to przez myśl bo jeśli kontroler szarpie mnie za
    rękę to tak jakby każdy inny dres z ulicy szarpał mnie za rękę...
    zastosowałem lekką persfazję słowną aby mnie puścił gdy już staliśmy na
    przystanku, na co odparł groźbą że jest ich czterech i zaraz mogę na ziemi
    leżeć... tak na marginesie czy to że trzyma mnie na przystanku siłą nie
    podpada pod kolejny paragraf? Dodam ze na wszystko mam świadkow...