  • Data: 2007-08-07 14:20:15
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0708071007490.3360@athlon64 Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > wKwestiiFormalnej: wcale nie zmniejszono.
    W kwestii formalnej to pisz jak człowiek - zostawiaj normalne wrotki z
    message ID.

    > Ustanowiono obniżoną do 50km/h prędkość DOPUSZCZALNĄ, a do "zmniejszenia"
    > to daleka droga ;)
    Zbędna gra słówek. Zmniejszono prędkość dopuszczalną z 60 do 50. I też się
    ktoś może czepić bo i w terenie zabudowanym zdarzają się znaki ograniczające
    maksymalną prędkość do np. 70, czyli de facto ją zwiększające.

    > Bardzo proszę o nie przypisywanie mi z powodu niniejszej wypowiedzi
    > twierdzenia, jakobym był zwolnennikiem zmniejszania prędkości do absurdu,
    > w szczególności zawsze i wszędzie.
    > Jedynie stwierdzam fakt - ustanowienie przepisu, który ze względu na brak
    > skutecznej egzekucji jest przestrzegany w mniej niż 80%/95%/99,8%
    > (nie wiem gdzie jest granica :)) nie daje NIC.
    Daje, daje. Wpływy do kasy gminy, albo dodatkowy zarobek dla kiepsko
    zarabiających funkcjonariuszy policji drogowej. ;)

    --
    Jotte