  • Data: 2007-08-07 13:39:07
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jazda może być o wiele niebezpieczniejsza niż szybka, bo za Łodzią to
    > już byłem w zasadzie półprzytomny zabójca i jedynie to, że noc, ruch
    > mały a od Łodzi do Częstochowy droga jest prosta i bez udziwnień... I

    to nie mogles sie zatrzymac wczesniej i drzemnac pol godziny?
    wlasnie taka postawa jak twoja powoduje zagrozenie... pal licho gdyby tylko
    dla ciebie...
    ale takze dla innych!

    > gdyby nie korek, to bym miał średnią nie 30 a 80 do Torunia i bym
    > mniej zagrażał, bo o 3 nie byłym w Łodzi, ale w domu w łóżku już
    > dawno.

    Na korki chyba bardzo nie jestes w stanie poradzic... poza wyborem innego
    terminu przejazdu, ale nie mozna byc niczego pewnym.
    Droga z helu wyglada koszmarnie latem :)

    Steel