    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaworek
    Date: Fri, 9 Aug 2024 22:28:43 +0200
    <j4ysO.123700$wQFc.30347@fx09.ams1> <v8uaod$r8m$38@news.chmurka.net>
    <wsCsO.99431$lmDe.95215@fx11.ams1> <v8usqj$8cq$3@news.chmurka.net>
    <4OCsO.99432$lmDe.49805@fx11.ams1>
    <jchql9hygcig.1q3x462t8woyi$.dlg@40tude.net>
    <t8ftO.58300$UrL9.12244@fx02.ams1> <v94sub$31m$10@news.chmurka.net>
    <nvwf5ipuk74f$.ue1f500bspoq$.dlg@40tude.net>
    <v95b13$31m$28@news.chmurka.net>
    <k380hiqunt57$.1a9nj172xyits.dlg@40tude.net>

    W dniu 09.08.2024 o 18:47, J.F pisze:
    > Koledzy z rewiru też pewnie rzadko w nocy wioski patrolują.

    Co wnosisz na jakiej podstawie?

    > Zanim dojedziecie, to sobie pójdzie, więc nie ma sensu wyjeżdzać ?

    Tu wychodzi Twoja zupełna niewiedza na temat funkcjonowania Policji.
    Nikt nigdzie nie wyjeżdża. To nie Straż Pożarna ani Pogotowie Ratunkowe.

    > Może sie mylę, ale w miescie ludzie chodzący w nocy nie powinni nikogo
    > dziwić.

    To zależy gdzie. Są miejsca, gdzie nie dziwią. Są miejsca, ze dziwią.

    > Zaraz zaraz - to zgłaszają podejrzanych chodzących po nocy,
    > czy jakis pijaków, którzy zasnęli na drodze?
    > Bo jak rozumieć "utknął" ?

    Siedzi na ławce, albo opiera się o płot. Zgubił się. Zaczepia ludzi, bo
    chce pomocy, a oni się boją.

    > W innej miejscowosci jednak.
    > ale mógl miec dobre żarcie, pilota do telewizora i internet ?

    I tego - Twoim zdaniem - brakuje w Zakładach Karnych?

    --
    (~) Robert Tomasik